مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 10:472022-02-26اقتصادي

45 درصد آب بندرعباس از آبشیرین کن تأمین می شود


مدیرعامل آبفا هرمزگان با تاکید بر کیفیت مطلوب آب شرب بندرعباس، یادآور شد: در حال حاضر 45 درصد آب این شهر از آب شیرین کن یکصد هزار مترمکعبی تامین می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در بازدید از روند تصفیه و بخش های مختلف تصفیه خانه آب شهر بندرعباس، کیفیت آب شرب این شهر را نسبت به چند کلان شهر کشور مطلوب ارزیابی کرد.

وی با اشاره به برخی مشکلات حوزه آب، تاکید کرد، باتوجه به اینکه 80 درصد مشترکان از آب شرب شهری استفاده می کنند موید آن است که آبفا در بخش تامین کیفیت آب شهر بندرعباس موفق عمل کرده است.

دوستی همچنین با اشاره به اقدامات آبفا در بخش فاضلاب، بر اجرای طرح جامع فاضلاب در شهرستان میناب و استفاده از ظرفیت پساب تولیدی تصفیه خانه های استان در بخش آبیاری فضای سبز و کشاورزی تاکید کرد.

امین قصمی مدیرعامل آبفا هرمزگان نیز در این بازدید با تاکید بر کیفیت مطلوب آب شرب بندرعباس، یادآور شد؛ در حال حاضر 45 درصد آب این شهر از آب شیرین کن یکصد هزار مترمکعبی تامین می شود که تا حد زیادی بر کیفیت آب شهر موثر بوده و به دلیل داشتن میزان کلسیم استاندارد، از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

  قصمی همچنین در بازدید استاندار از بخش دیزل ژنراتور تصفیه خانه، گفت: این بخش شامل  دو دستگاه دیزل ژنراتور با ظرفیت 4/4 مگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 درصد آب بندرعباس از آبشیرین کن تأمین می شود

45 درصد آب بندرعباس از آبشیرین کن تأمین می شود