مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 10:472022-02-26اقتصادي

جزییات پرورش نیرو و جذب مدیران در سازمان اقتصادی کوثر


مدیر کانون ارزیابی و توسعه سازمان اقتصادی کوثر از جزییات جذب نیرو توسط سامانه «امصاک» خبر داد و گفت: تعدادی نیرو برای مدیرعاملی و اعضای هیئت مدیره شرکت های تابعه از این طریق جذب شده اند و فرایند جذب برای سایر سطوح هم ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پس از شروع به کار دولت سیزدهم بسیاری از وزارتخانه ها و سازمان ها تغییر و تحول در برنامه ریزی های سازمانی خود را در دستور کار قرار دادند، با این امید که منشا تحولی برای ادامه مسیر در دولت جدید باشد.

یکی از این سازمان ها، سازمان اقتصادی کوثر از زیر مجموعه های بنیاد شهید انقلاب اسلامی است که در دولت جدید مدیریت آن به ناصر فخاری واگذار شد؛ یکی از برنامه های فخاری، توسعه و ارزیابی نیروی انسانی بود با این نگاه که سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی اش است و اگر خبره، ورزیده و کارآمد باشد، در افزایش عملکرد سازمان مؤثر خواهد بود.

دوم آبان ماه سال جاری نشست خبری مدیرعامل جدید این سازمان و با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در محل سازمان اقتصادی کوثر برگزار شد و در آنجا از سامانه امصاک (استعدادیابی مدیران صالح کارآمد) رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات پرورش نیرو و جذب مدیران در سازمان اقتصادی کوثر

جزییات پرورش نیرو و جذب مدیران در سازمان اقتصادی کوثر