مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 10:522022-02-26پزشكي

پایش 390 هزار نفری کرونا در گام ششم طرح شهید سلیمانی در کردستان


مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از آغاز اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی مبتنی بر «مشارکت مردمی، واکسیناسیون حداکثری و استفاده از فناوی های نوین» تاکنون 390 هزار نفر در استان از لحاظ کرونا پایش و غربالگری شده اند.

- مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد: پایش 390 هزار نفری کرونا در گام ششم طرح شهید سلیمانی در کردستان ایسنا/کردستان مدیر گروه آموزش و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: از آغاز اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی مبتنی بر مشارکت مردمی، واکسیناسیون حداکثری و استفاده از فناوی های نوین تاکنون 390 هزار نفر در استان از لحاظ کرونا پایش و غربالگری شده اند.

دکتر حسن محمودی در گفت و گو با ایسنا، اقداماتی که از آغاز اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی مبتنی بر مشارکت مردمی، واکسیناسیون حداکثری و استفاده از فناوری های نوین تا کنون در استان در راستای مقابله با کرونا صورت گرفته است را تشریح کرد.

وی برگزاری پویش واکسیناسیون حداکثری در مناطق مختلف استان، افزایش اکیپ های سیار واکسیناسیون برای مناطق دوردست و گروه های خاص که امکان مراجعه به مراکز ثابت ندارند را از جمله اقدامات انجام شده در قالب این طرح برشمرد و گفت: سازماندهی و آموزش نیروی انسانی همراه با به کارگیری نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش 390 هزار نفری کرونا در گام ششم طرح شهید سلیمانی در کردستان

پایش 390 هزار نفری کرونا در گام ششم طرح شهید سلیمانی در کردستان