مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 11:022022-02-26اقتصادي

خبری از خرید پوشاک در بازار همدان نیست


با وجود نزدیک شدن به ایام پایانی سال و عید نوروز بازار پوشاک همدان کاملا سوت و کور و بی رونق بوده و هیچ خبری از خرید پوشاک عید در بازار  همدان نیست.

- ایسنا/همدان رییس اتحادیه پوشاک همدان گفت: با وجود نزدیک شدن به ایام پایانی سال و عید نوروز بازار پوشاک همدان کاملا سوت و کور و بی رونق بوده و هیچ خبری از خرید پوشاک عید در بازار  همدان نیست.

حجت ناصری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هر ساله در این فصل و ایام باید وضعیت بازار پوشاک رونق می گرفت اما امسال برخلاف سال های قبل هیچ خبری از خرید حتی خرید پوشاک زنانه و بچگانه فروشی در بازار نیست.

وی علت این امر کاهش قدرت خرید مردم دانست و افزود:امیدواریم در روزهای انتهایی سال و هفته آخر بازار پوشاک از شرایط بی رونقی فعلی خارج شود.

ناصری در ادامه با بیان اینکه پوشاک از اولویت های سبد خرید خانواده های مردم همدان خارج شده است،تصریح کرد: پیش از این پوشاک از اولویت های دوم و سوم خانواده های همدانی محسوب می شد در حالیکه اکنون جز اولویت های چندم و یا شاید اولویت آخر خانواده ها شده است.

وی با اشاره به تعداد 150 تا 160 واحد پوشاک بچه گانه فروشی و 700 واحد پوشاک مختص زنانه فروشی در شهرستان همدان یاد آور شد:در این ایام خانواده های حداقل نسبت به خرید پوشاک بچگانه اقدام می کردند اما متاسفانه امسال هیچ خبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری از خرید پوشاک در بازار همدان نیست

خبری از خرید پوشاک در بازار همدان نیست