مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 11:222022-02-26بين الملل

وزیر خارجه عراق: منتظر نقش بیشتر سازمان ملل در بازسازی زیرساخت ها هستیم


منابع خبری گزارش دادند که دبیرکل سازمان ملل در دیدار با وزیر امور خارجه عراق، تمایل شدید خود را برای سفر به این کشور ابراز کرد.

- منابع خبری گزارش دادند که دبیرکل سازمان ملل در دیدار با وزیر امور خارجه عراق، تمایل شدید خود را برای سفر به این کشور ابراز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری عراقی شفق نیوز، فواد حسین، وزیر امور خارجه عراق روز جمعه با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در مقر سازمان ملل در نیویورک دیدار کرد.

براساس بیانیه وزارت امورخارجه عراق، حسین در این دیدار آخرین تغییرات و تحولات عراق و منطقه را با دبیرکل مورد بحث و بررسی قرار داد.

وزیر خارجه عراق اظهار داشت: عراق از حمایت سازمان ملل در زمینه های مختلف از جمله کمک های انسان دوستانه به خانواره های آواره از جنگ و مساعدت به عراق در تامین امنیت و بازگشت ثبات به کشور قدردانی می کند.

وی افزود؛ منتظر نقش بیشتر سازمان ملل در تلاش برای بازسازی زیرساخت های شهرهای عراق و بازگشت آوارگان به مناطق زندگی خود هستیم.

حسین همچنین از نقش سازمان ملل و شورای امنیت در حمایت از روند انتخابات در عراق قدردانی و خاطرنشان کرد که احزاب سیاسی در حال پیشبرد گفتگوهای خود برای تشکیل دولت جدید و فراهم کردن فضای لازم برای حفظ قانون اساسی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه عراق: منتظر نقش بیشتر سازمان ملل در بازسازی زیرساخت ها هستیم

وزیر خارجه عراق: منتظر نقش بیشتر سازمان ملل در بازسازی زیرساخت ها هستیم