مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 11:272022-02-26سياسي

توجه به امر آموزش در سازمان ثبت اسناد و املاک ضروری است


رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به نقش تأثیرگذار سازمات ثبت اسناد و املاک در افزایش رضایت مندی مردم، گفت: توجه به امر آموزش باید به صورت مستمر و جدی در دستور کار مدیرکل جدید سازمان ثبت اسناد و املاک استان یزد قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران اداره کل ثبت اسناد و املاک و استان که حضور مدیران کل دستگاه های مختلف برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت کارکرد این اداره حساسیت اجرایی برای خدمت رسانی به مردم حائز اهمیت است.

وی رفع تعارضات و برنامه ریزی برای حمایت های قانونی را از جمله وظایف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دانست و افزود: خوشبختانه اداره کل ثبت اسناد به خوبی توانسته وظایف خود در استان یزد را اجرایی کند.

رییس کل دادگستری استان یزد با توجه به این که این سازمان ثبت یکی از قدیمی ترین دستگاه های اجرایی و اداری کشور است، گفت: به واسطه خدمات انجام شده طی10 سال گذشته، امروز سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با استفاده از فناوری اطلاعات به عنوان ثبت نوین در بسیاری از امور پیشرو است.

دهشیری با بیان این که سازمان ثبت نقش مهمی در زندگی مردم ایفا می کند، خاطرنشان کرد: در بحث تأمین حقوق شهروندی ثبت جایگاه ویژه ای دارد و تاکنون توانسته به عنوان عامل کاهش دهنده دعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به امر آموزش در سازمان ثبت اسناد و املاک ضروری است

توجه به امر آموزش در سازمان ثبت اسناد و املاک ضروری است