مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 11:322022-02-26اقتصادي

توسعه استان اردبیل در گرو بهبود فضای کسب و کار است


توسعه و پیشرفت استان اردبیل در گرو بهبود فضای کسب و کار بوده و لذا این موضوع را در دستور کار خود قرار داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی پیش از ظهر امروز در نود و هفتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اردبیل اظهار کرد: بحث فضای کسب و کار یکی از موضوعات اصلی است که ما در دستور کار خود قرار داده ایم.

استان اردبیل به لحاظ این موضوع شرایط خوبی ندارد و اگر به دنبال توسعه و پیشرفت استان هستیم باید روی بهبود فضای کسب و کار تمرکز کنیم.

وی افزود: سوال اساسی ما اکنون و در این جلسات از فعالان بخش خصوصی و کارشناسان این است که چه فعالیت هایی را می توانیم در زمینه های صنعتی، کشاورزی و گردشگری انجام بدهیم تا برای استان ثروت ساز باشند.

استاندار اردبیل ادامه داد: در جلسات بعدی شورای گفتگو باید مشخص کنیم که مشکلات کار در کجاست و راه حل آنها چیست، مشکلات بخش صدور مجوز کجاست و چگونه می شود این فرایند را کوتاه کرد.

عاملی بیان کرد: مشکلات فضای کسب و کار در استان اردبیل باید به صورت دقیق بررسی و مشخص باشد تا با ارایه راهکارهای مناسب و تخصصی در راستای رفع آن ها تلاش بکنیم.

وی با اشاره به لزوم کاهش بروکراسی های اداری و پروسه صدور مجوز تاکید کرد: مشکل اصلی در زمینه استعلامات برای صدور مجوز دستگاه محور بودن آن است، است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه استان اردبیل در گرو بهبود فضای کسب و کار است

توسعه استان اردبیل در گرو بهبود فضای کسب و کار است