مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 11:472022-02-26پزشكي

تغییر دستورالعمل تزریق 2 واکسن کرونا در آمریکا به خاطر عارضه قلبی


مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده (CDC) دستورالعمل مربوط به تزریق دو واکسن کرونای فایزر و مدرنا را در مورد عارضه قلبی ناشی از آن به روز رسانی کرد.

- مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده (CDC) دستورالعمل مربوط به تزریق دو واکسن کرونای فایزر و مدرنا را در مورد عارضه قلبی ناشی از آن به روز رسانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده پس از بررسی خطر ابتلا به عارضه قلبی میوکاردیت در برخی از افرادی که واکسن های فایزر و مدرنا را تزریق کرده اند، تغییراتی را در دستورالعمل تزریق این دو واکسن اعمال کرد.

پیش از این، این مرکز در وب سایت خود اعلام کرده بود که دُز دوم واکسن های آران ای پیام رسان (mRNA) دو شرکت فایزر و مدرنا باید سه تا چهار هفته پس از اولین دُز تزریق شود.

به طور دقیق، به دریافت کنندگان واکسن فایزر توصیه شد که دُز دوم را پس از سه هفته و به دریافت کنندگان واکسن مدرنا گفته شد که دُز بعدی را پس از یک ماه دریافت کنند.

اما اوایل این هفته، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده دستورالعمل خود را تغییر داد و تاکید کرد: افراد خاص باید دُز دوم خود را بعد از هشت هفته دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر دستورالعمل تزریق 2 واکسن کرونا در آمریکا به خاطر عارضه قلبی

تغییر دستورالعمل تزریق 2 واکسن کرونا در آمریکا به خاطر عارضه قلبی