مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 11:472022-02-26اقتصادي

سال آینده نهضت آسفالت در مناطق نهاوند اجرا می شود


شهردار نهاوند از اجرای نهضت آسفالت در سال آینده خبر داد و گفت: برای نخستین بار با انجام عملیات انفجار در معدن شهرداری 60 هزار تن سنگ برای سنگ شکن به دست آمده است.

- مجید یوسفی نوید امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با بیان اینکه سال جدید سال تغییرات در شهر نهاوند است که این مهم با بکارگیری شیوه های علمی و اصولی در اجرای طرح های شهری عملی خواهد شد اظهار کرد: به کارگیری روش های غیر اصولی و مبتنی بر آزمون و خطا در اجرای برنامه های شهری باعث اتلاف منابع و هدررفت هزینه ها می شود که همین مساله می تواند مانعی بزرگ در پیشرفت شهر باشد.

وی ایجاد زیرساخت های لازم برای آسفالت معابر را از مهمترین برنامه های شهرداری برای سال جدید عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه های ما برای زیباسازی چهره شهر توجه به آسفالت معابر شهری است که در این راستا مقدمات لازم برای اجرای نهضت آسفالت در سال آینده فراهم شده است.

شهردار نهاوند افزود: با توجه به اینکه برای آغاز نهضت آسفالت در سطح گسترده باید تمام شرایط مهیا شود با پیگیری صورت گرفته قیر مورد نیاز، مواد اولیه سنگ شکن، تجهیز و تعمیر کارخانه آسفالت و دیگر موارد لازم فراهم شده که از اوایل سال آینده کار آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده نهضت آسفالت در مناطق نهاوند اجرا می شود

سال آینده نهضت آسفالت در مناطق نهاوند اجرا می شود