مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 11:472022-02-26بين الملل

دیدار مقامات حماس و حزب الله در بیروت با تأکید بر استحکام روابط


هیأتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با تعدادی از مقامات جنبش حزب الله لبنان در بیروت دیدار و بر استحکام روابط دو جنبش و رد عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، هیأتی از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به ریاست خلیل الحیه رییس دفتر روابط عربی-اسلامی حماس با حسن حب الله مسئول روابط فلسطین و عطاالله حمود دستیار او، شامگاه (جمعه)، در بیروت، پایتخت لبنان، دیدار و گفت وگو کردند.

بنا بر گزارش پایگاه خبری القدس ، در هیأت حماس، احمد عبدالهادی نماینده جنبش حماس در لبنان، اسامه حمدان عضو دفتر روابط عربی-اسلامی این جنبش و طاهر النونو مشاور رییس حماس حضور داشته اند.

  بنابر این گزارش، دو طرف بر رد تمامی طرح های ضد آرمان فلسطین تأکید کردند و در عین حال، از کشورهایی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی سازی کرده اند، خواستند از انجام اقداماتی که در تضاد با آرمان فلسطین است، خودداری کنند؛ اقداماتی که به گفته دو طرف، تنها به رژیم صهیونیستی سود می رساند.

  افراد حاضر در این دیدار به اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونستی نیز که وارد نبردی جدید با مقامات رژیم اشغالگر شده اند، درود فرستادند و خواهان توسعه اعلام همبستگی با آن ها و ایستادگی در کنارشان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مقامات حماس و حزب الله در بیروت با تأکید بر استحکام روابط

دیدار مقامات حماس و حزب الله در بیروت با تأکید بر استحکام روابط