مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 12:022022-02-26سياسي

امیر ولی وند: با قول و وعده دیگران نمی توان از کشور دفاع کرد


فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: با قول و وعده دیگران نمی توان از کشور دفاع کرد، امروز نمونه بارز این جریان کشور اوکراین است.

- ، امیر حسین ولی وند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش امروز(شنبه) در دیدار با هیئت عالی رتبه نظامی کشور پاکستان،گفت: روابط ایران با کشور پاکستان از دیرباز حسنه و دوستانه و دارای پیشینه تاریخی ارزشمند و رو به رشد بوده است.

وی با بیان اینکه با افتخار عنوان می کنیم که میان ارتش دو کشور تبادل دانشجو داشته و خواهیم داشت، افزود: مبنای توسعه روابط نظامی، تبادل دانشجو بوده است و البته ما به دنبال تبادل استاد نیز هستیم.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش افزود: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش از قدیمی ترین دانشگاه های ایران است که حدود 60 الی 70 درصد از اساتید آن در خارج از کشور دوره دیده اند.

امیر ولی وند با اشاره به روند و کیفیت برگزاری دروس عمومی و تخصصی این دانشگاه، گفت: تاکنون سعی کردیم تا از تجارب دانشجویان و اساتید در امور آموزشی خود استفاده کنیم و تمامی اتفاقات منطقه و جهان را رصد و مورد تجزیه وتحلیل قرار دهیم و تجارب خود را به دانشجویان عرضه و از تجارب دیگران نیز بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر ولی وند: با قول و وعده دیگران نمی توان از کشور دفاع کرد

امیر ولی وند: با قول و وعده دیگران نمی توان از کشور دفاع کرد