مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 12:072022-02-26سياسي

برگزاری جشنواره دستاوردهای اندیشکده های بسیج اساتید


معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور از برگزاری جشنواره شهیدچمران برای ارائه محصولات برتر اندیشکده های این سازمان در نیمه اول اسفندماه خبر داد.

-     حید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، از برگزاری جشنواره ارائه و انتخاب محصولات برتر اندیشکده های نهضت استادی بسیج در تاریخ 11 اسفندماه در سالن شهید شهریاری این سازمان خبر داد و گفت: این جشنواره به نام استاد شهید مصطفی چمران نامگذاری شده و دستاوردها و بسته های برتر ارائه شده از سوی اندیشکده های مسأله محور در سال جاری در آن معرفی خواهد شد.

  آرایی ضمن بیان فلسفه وجودی اندیشکده های بسیج اساتید گفت: این اندیشکده ها در ذیل کانون های بسیج اساتید در دانشگاه ها، با رویکرد جهادی و به منظور ارائه راهبرد و راه حل برای مسایل و معضلات کشور، در چارچوب اسناد بالادستی و در سطوح فراملّی، ملّی، استانی و محلّی، اقدام به بررسی های علمی و سیاست پژوهی نموده و ضمن تصمیم سازی برای کارگزاران نظام، به مطالبه آن از طریق اشاعه و گفتمان سازی می پردازند.

مسئول اندیشگاه سیاست پژوهی و راهبردنگاری سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به رویکرد اندیشکده ها مبتنی بر جهاد تبیین، تأکید کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره دستاوردهای اندیشکده های بسیج اساتید

برگزاری جشنواره دستاوردهای اندیشکده های بسیج اساتید