مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 12:222022-02-26سياسي

آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه فصل گردشگری در هرمزگان


استاندار هرمزگان از تمرکز بر تزریق دز سوم واکسن کرونا در هرمزگان و آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه در هرمزگان با تشدید نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اصناف و اماکن گردشگرپذیر، - خبر داد.

مهدی دوستی، صبح امروز(7 اسفندماه) از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با بیان آمارهای میزان ابتلا، بستری و فوت ناشی از کرونا در هرمزگان در مجموع روند کاهشی دارد، اظهار کرد: در حال حاضر در استان هرمزگان، چهار شهرستان در وضعیت قرمز، هفت شهرستان در وضعیت نارنجی و دو شهرستان در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

وی در تشریح وضعیت پوشش واکسیناسیون در هرمزگان، ادامه داد: در جمعیت افراد بالای دوازده سال در هرمزگان، 98 درصد افراد دُز اول واکسن، 88 درصد افراد دُز دوم واکسن و 44 درصد افراد تزریق دُز سوم واکسن کرونا را انجام داده اند.

استاندار هرمزگان با اشاره به تمرکز بر تزریق دُز سوم واکسن کرونا در هرمزگان، افزود: در این راستا برای واکسیناسیون دُز سوم به خصوص برای افراد دارای سن بالا، مراجعه میدانی و حضوری نیز صورت گرفته و این روند تداوم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه فصل گردشگری در هرمزگان

آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه فصل گردشگری در هرمزگان