مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 12:472022-02-26سياسي

رسانه ها از پرداختن به مبانی اسلام غافل نشوند


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز تاکید کرد که رسانه های مختلف و خبرگزاری های داخلی از پرداختن به مبانی اسلام غافل نشوند و مبانی اصول اسلامی نیز در میان قلم های خبرنگاران جاری باشد.

- آیت الله لطف الله دژکام شنبه 7 اسفند در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ابوذر فارس، خاطرنشان کرد: خوراک رسانه ای که در اختیار جامعه هدف از طریق رسانه ها قرار می گیرد، باید در تراز انقلاب باشد.

او ادامه داد: مایه مباهات برای بنده است که به عنوان یکی از اعضای رسانه سنتی مذهبی در جمع اصحاب رسانه حضور داشته و نسبت به بیان دیدگاه اقدام کنیم.

امام جمعه شیراز گفت: همه ما باید در راستای اهداف انقلاب اسلامی فعالیت کرده و برنامه ها براساس اهداف انقلاب تعیین و اجرایی شود.

او اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که در میان اصحاب رسانه مورد غفلت واقع شده، پارادایم فلسفی است و باید یک پارادایم فلسفی شناسی در جامعه رسانه ای وجود داشته باشد تا جامعه از این موضوع بهره مند شود.

نماینده ولی فقیه در فارس خاطرنشان کرد: براساس تحقیقات جدید نمی توان اطلاعات جدیدی بدون هدف به مخاطب نهایی ارائه داد از این رو باید زمینه اطلاع رسانی با هدف انقلابی به جامعه ارائه شود؛ لازم به ذکر است که پیامی که قرار است در رسانه منتشر شود، باید سالم و صحیح در اختیار جامعه هدف قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها از پرداختن به مبانی اسلام غافل نشوند

رسانه ها از پرداختن به مبانی اسلام غافل نشوند