مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 12:572022-02-26اقتصادي

ساخت المان نوروزی از وسایل غیرقابل استفاده در تایباد


شهردار تایباد با اشاره به ساخت المان نوروزی از وسایل غیرقابل استفاده، گفت: در شرایط اقتصادی کنونی که معیشت مردم در اولویت است برای زیباسازی محیطی با ابتکاری خلاقانه از طرح های ارائه شده توسط مهندسان و طراحان این شهرداری برای ساخت المان های نوروزی استفاده شد.

- مهرداد کریم زاده در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اهمیت صرفه جویی و کاهش در هزینه ها امسال شهرداری تایباد از وسایل و ابزارآلاتی غیرقابل استفاده و موجود در انبار برای ساخت المان نوروزی بکارگیری کرده است.

وی با اشاره به نصب 20 المان نوروزی در شهر تایباد، افزود: برای این اقدام مهندسان خوش ذوق شهرداری طرح های خود را ارائه کرده و با طراحی و رنگ آمیزی وسایل از آنها برای کاشت گل و تزیین میادین سطح شهر استفاده خواهند کرد.

کریم زاده بیان کرد: همچنین در راستای استقبال از بهار تعداد 60 هزار بوته گل فصلی و 20 هزار اصله درخت جهت کاشت در بلوارها و میادین اصلی شهر خریداری شده است.

شهردار تایباد اعلام کرد: یکی دیگر از اهداف این شهرداری پرداختن به نورپردازی های سطح شهر است که تاکنون نورپردازی میدان وحدت و چهارراه پست انجام و رشته لامپ های بلوارها تعویض و یا اصلاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت المان نوروزی از وسایل غیرقابل استفاده در تایباد

ساخت المان نوروزی از وسایل غیرقابل استفاده در تایباد