مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 13:272022-02-26اقتصادي

جزییات طرح ویژه ترافیک نوروزی در مشهد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: برنامه ریزی ها و مطالعاتی برای ایام نوروز 1401 تحت عنوان مدیریت ترافیک هسته مرکزی شهر انجام شده که به تصویب شورای هماهنگی ترافیک استان رسیده است.

- جواد خدایی در گفت وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: مشهد سالانه میزبان بیش از 25 میلیون زائر داخلی و حدود 5 میلیون زائر و گردشگر خارجی است.

با توجه به احتمال رفع محدودیت های سفر در پایان سال پیش بینی می شود این موضوع باعث رشد تصاعدی تقاضای سفر در ایام نوروز 1401 شود.

وی افزود: به همین منظور برنامه ریزی ها و مطالعاتی برای ایام نوروز 1401 تحت عنوان مدیریت ترافیک هسته مرکزی شهر مشهد توسط شهرداری مشهد با همکاری سایر دستگاه های ذی ربط در قالب ایام ویژه از زمان سال تحویل و سخنرانی مقام معظم رهبری و سایر روزهای تعطیل در نوروز تهیه و به تصویب شورای هماهنگی ترافیک استان رسیده است.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار خراسان رضوی بیان کرد: ویژگی های این طرح بر مبنای وضعیت ترافیک محدوده هسته مرکزی شهر مشهد در ایام نوروز تهیه شده است.

همچنین با در نظر گرفتن ظرفیت و محدودیت های معابر اقدامات لازم به منظور ساماندهی ترافیک محدوده مورد اشاره را با تعیین دستگاه های مسئول در قالب اعمال محدودیت یا ممنوعیت برای انواع مودهای حمل ونقلی پیش بینی شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح ویژه ترافیک نوروزی در مشهد

جزییات طرح ویژه ترافیک نوروزی در مشهد