مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 13:322022-02-26فرهنگي

12 اسفند ماه؛ آخرین فرصت شرکت در جشنواره توفیق برای زنجانی ها


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی توفیق تا 12 اسفندماه است.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: مهلت شرکت در جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی توفیق تا 12 اسفندماه است.

غلامرضا نظری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره توفیق، اظهار کرد: دومین دوره جشنواره توفیق در اسفندماه امسال برگزار می شود که مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا سوم اسفند بود و این زمان تا پنج شنبه هفته جاری (12 اسفند) تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه جشنواره توفیق در هشت بخش مختلف برگزار می شود، افزود: مسابقه انشاء با موضوعات اگر من شهردار بودم و شهر من زنجان ، مسابقه خط تحریری، گزارش خبری مکتوب یا تصویری، مستند خبری و عکس خبری با عنوان زنجان در آینه رسانه ها ، مسابقه روزنامه دیواری با موضوعات دهه فجر، انقلاب اسلامی و شَهرم زنجان (شرکت با گروه خانوادگی حائز امتیاز بیشتری خواهد بود)، مسابقه سفره آرایی (تصویر از سفره ساده با متن توفیق 2)، مسابقه عکس موبایلی با موضوع دهه فجر، جام پرچم، راهپیمایی 22 بهمن و آزاد ، مسابقه کاردستی از مواد دورریختنی و مسابقه نقاشی با موضوع شَهرت را نقاشی کن بخش های این جشنواره را تشکیل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 اسفند ماه؛ آخرین فرصت شرکت در جشنواره توفیق برای زنجانی ها

12 اسفند ماه؛ آخرین فرصت شرکت در جشنواره توفیق برای زنجانی ها