مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 13:422022-02-26ورزشي

33 هزار معلم ورزشی را آموزش می دهیم


رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: تفاهم نامه های بسیار خوبی با بخش دانش ‍آموزی و عشایری بسته شده که براساس آن باید 33 هزار معلم ورزشی را برای جمعیت نزدیک به پانزده میلیونی دانش آموزی، - آموزش دهیم.

مهدی حیدری امروز (شنبه، 7 اسفندماه) در جریان مجمع انتخاباتی هیئت نجات غریق و غواصی استان اصفهان، اظهار کرد: کیفیت برگزاری مجمع در حد استانداردهای مدنظر وزارت ورزش و جوانان بود.

پیشکسوتان سرمایه های گرانقدر ما هستند و باید از آنها برای پیشبرد اهداف و برنامه ها استفاده کنیم.

وی افزود: مجمع استان اصفهان با اساسنامه جدید برگزار شد، نظر وزارت ورزش و جوانان حضور حداکثری نمایندگان و ظرفیت های ورزشی در زمان انتخابات است که در اساسنامه جدید لحاظ شد.

تفاهم نامه خوبی با وزارت آموزش و پرورش نوشته شده است و تعهد داده ایم 33 هزار معلم ورزش را برای چهارده و نیم میلیون دانش آموز آموزش دهیم.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با اشاره به ظرفیت خوب استان اصفهان گفت: استان اصفهان سال های سال مهد واترپلو بوده و شناگران خوبی داشته است، کیفیت مدرسان آموزشی ما هرچه قدر بالاتر باشد، منجیان بهتری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: استان اصفهان با توجه به موقعیت جغرافیایی و پتانسیلی که دارد می تواند به عنوان قطب منطقه مرکز کشور تبدیل شود تا بتواند استان های ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 هزار معلم ورزشی را آموزش می دهیم

33 هزار معلم ورزشی را آموزش می دهیم