مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 13:472022-02-26ورزشي

حیدری: به دنبال برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور در اصفهان هستیم


رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: استان اصفهان پتانسیل بالایی در بحث آموزش دارد و برای استان های همجوار نیز باید از این ظرفیت استفاده کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی حیدری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی در مجمع انتخاباتی هیأت نجات غریق اصفهان اظهار داشت: طبق اساسنامه جدید تعداد حاضران در مجامع انتخاباتی بیشتر شده است تا هم افزایی بیشتری داشته باشیم؛ پیش کسوتان سرمایه های گران بها هستند و امیدوارم با تحربیات ارزنده خود ما را در اداره فدراسیون نجات غریق همراهی کنند.

وی ادامه داد: تفاهم نامه خوبی را با وزارت آموزش و پرورش امضا کردیم، تعهد دادیم 33 هزار معلم ورزش در کشور را آموزش نجات غریق دهیم؛ تلاش کرده ایم با آموزش همگانی آمار غرق شدگان را کاهش دهیم؛ حضور منجیان غریق برای کاهش تلفات جانی در سطح کشور است.

حیدری خاطرنشان کرد: استان اصفهان دارای بهترین شناگران بوده است و در واترپلو از بهترین هاست؛ استان اصفهان پتانسیل بالایی در بحث آموزش دارد و برای استان های همجوار نیز باید از این ظرفیت استفاده کرد.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی در پایان گفت: اولین مرحله اردوی تیم ملی از امروز آغاز شده است و 2 ورزشکار اصفهانی نیز در این اردوی تدارکاتی حضور دارند؛ امیدواریم با ظرفیت بالای استان اصفهان سال آینده مسابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدری: به دنبال برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور در اصفهان هستیم

حیدری: به دنبال برگزاری مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور در اصفهان هستیم