مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 13:522022-02-26اجتماعي

مأمور مترو 480 پلاک طلا را به صاحبش بازگرداند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ عصر روز دوشنبه 2 اسفندماه یکی از همکاران پلیس مترو ایستگاه امام خمینی (ره) با متصدی امور دفتری ایستگاه دانشگاه شریف تماس گرفت و .

- مأمور وظیفه شناس ایستگاه دانشگاه شریف بعد از شنیدن خبر بد شدن حال یک مسافر به خاطر گم کردن بسته طلاهایش، جستجو برای یافتن آن را آغاز کرد و موفق شد با پیداکردن طلا ها به مسافر بدحال، امیدی دوباره به وی بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ عصر روز دوشنبه 2 اسفندماه یکی از همکاران پلیس مترو ایستگاه امام خمینی (ره) با متصدی امور دفتری ایستگاه دانشگاه شریف تماس گرفت و از ماجرای گم شدن بسته ای که حاوی طلا با ارزشی حدود 700 میلیون تومان بود خبر داد.

مسافر بعد از آمدن به اتاق پلیس در ایستگاه امام خمینی (ره) به خاطر بد شدن حالش به اورژانس منتقل شده بود و با دادن نشانی ظاهری بسته خواسته بود تا کاری برایش بکنند.

مهدی معصومی متصدی امور دفتری ایستگاه دانشگاه شریف، جدا از مسئولیتش به خاطر حس انسان دوستانه و روحیه خدمت رسانی به مردم برای پیداکردن بسته موردنظر به سرعت برای گشت زنی به سکو رفت اگرچه امیدی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأمور مترو 480 پلاک طلا را به صاحبش بازگرداند

مأمور مترو 480 پلاک طلا را به صاحبش بازگرداند