مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 13:522022-02-26ورزشي

آخرین وضع کلاس های مربیگری فوتسال آسیا/ رعدی: تیم های ورزشی به حمایت نیاز دارند


مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا، وضع آموزش های حاضران در کلاس مربیگری سطح دو فوتسال آسیا را مطلوب ارزیابی و تأکید کرد: تیم های ورزشی به حمایت بیشتری نیاز دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا رعدی، مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا ظهر امروز در حاشیه کلاس مربیگری سطح دو فوتسال آسیا اظهار کرد: کلاس مربیگری سطح دو آسیا به میزبانی سمنان یکی از بالاترین کلاس های فوتسال آسیا به لحاظ کیفیت است و دوره از لحاظ کیفی خیلی خوب برگزار شد.

وی در اختتامیه دوره آموزش مربیگری سطح دو فوتسال آسیا که در سالن اجتماعات دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان برگزار شد، با ابراز خرسندی از عملکرد هیأت فوتبال استان سمنان در برگزاری این دوره آموزشی گفت: این دوره به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا، رضایت خود را از عملکرد شرکت کنندگان در دوره اعلام و بیان کرد: از وضع مربیان شرکت کننده در کلاس مربیگری سطح دو آسیا راضی هستم و امیدوارم آن ها بتوانند مواردی را که در کلاس آموختند، در باشگاه ها و تیم هایشان اجرا کنند.

رعدی با اشاره به ظرفیت های عظیم استان و نقش تأثیرگذار صنعت در حوزه ورزش، بر حمایت از تیم های ورزشی تأکید کرد و گفت: با توجه به استعدادهای فراوان در ورزش استان خصوصاً تیم های فوتبال و فوتسال باید حمایت جدی در این زمینه ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضع کلاس های مربیگری فوتسال آسیا/ رعدی: تیم های ورزشی به حمایت نیاز دارند

آخرین وضع کلاس های مربیگری فوتسال آسیا/ رعدی: تیم های ورزشی به حمایت نیاز دارند