مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 14:122022-02-26دانش

تامین تجهیزات 4 بیمارستان در فارس


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تجهیز 4 پروژه بیمارستانی با مساعدت 80 درصدی هیئت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خبر داد.

- سید ابوالفضل هاشمی اصل شنبه 7 اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به تجهیز 4 بیمارستان از توابع استان فارس با مساعدت هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران گفت: 4 پروژه در راستای ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بیماران شامل بیمارستان های گله دار، بیمارستان شهدای فورگ، بیمارستان امام علی(ع) کازرون و بیمارستان نی ریز است.

او با اشاره به تجهیز بیمارستان 32 تخت خوابی گله دار در شهرستان مهر، افزود: بیمارستان این شهرستان جزو مناطق محروم فارس محسوب می شود لذا تامین تجهیزات برای مردم این منطقه بسیار حائز اهمیت محسوب می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: اکثر قریب به اتفاق تجهیزات بیمارستان گله دار همچون انواع تخت های ویژه CCU وICU ، سونوگرافی، ماشین بیهوشی، پمپ سرم و پمپ سرنگ با هماهنگی معاونت درمان وزارت بهداشت توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران تامین و در مرحله نصب هستند.

هاشمی در خصوص تجهیز بیمارستان شهدای فورگ در شهرستان داراب نیز اظهار کرد: این بیمارستان به عنوان یک مرکز درمانی 18 تخت خوابی شبانه روزی فعالیت خواهد کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین تجهیزات 4 بیمارستان در فارس

تامین تجهیزات 4 بیمارستان در فارس