مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 14:122022-02-26فرهنگي

تئاتر «آب نبات 1400» در رشت روی صحنه رفت


تئاتر «آب نبات 1400» با بازی توان خواهان و حضور مسئولان در رشت روی صحنه رفت.

- ، نمایش آب نبات 1400 در رشت با بازی توان خواهان و در حضور سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی استان گیلان و محمد نوروزی رییس بهزیستی شهرستان رشت در سالن خاتم الانبیاء اجرا شد.

سید مهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان در این مراسم اظهار داشت: هنر درمانی و نمایش درمانی در ارتقای سطح توانمندی های افراد دارای معلولیت بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: باعث افتخار بنده است که در جمعی هستم که توان خواهان مشغول به فعالیت هستند چراکه این عزیزان همیشه و در همه جا ثابت کردند حرف اول را می زنند.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به توفیقات توان خواهان در بخش های ورزشی و هنری، گفت: ما شاهد مدال های رنگارنگ افراد دارای معلولیت در بازی های پارالمپیک بودیم.

وی در ادامه سخنان خود در زمینه مناسب سازی و احداث سالن تئاتر، از حمایت و پشتیبانی بهزیستی برای ارتقای هنر معلولان در استان و همچنین سهولت در رفت وآمد افراد دارای معلولیت خبر داد.

بنابراین گزارش، نمایش آب نبات 1400 کاری از گروه تئاتر درمانی آبی به طراحی و کارگردانی ابراهیم حسن زاده و با متنی از مینا حسنی با هنرنمایی کودکان توان خواه (معلول) باهدف درمان تنش ها و اختلالات اجتماعی و با موضوع مشکلات زیست محیطی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تئاتر «آب نبات 1400» در رشت روی صحنه رفت

تئاتر «آب نبات 1400» در رشت روی صحنه رفت