مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 14:122022-02-26سياسي

طرح نخبه گلستانی چگونه با حمایت وزیر جهادکشاورزی مانع از خروج میلیاردها دلار می شود


پژوهشگر مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان با استفاده از روش های به نژادی به رقم جدید «باقلا» با تانن کم و قابلیت استفاده در جیره طیور و خوراک دام دست یافت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، در هفته جاری طبق اخبار دریافتی دکتر رییسی رییس جمهور به همراه اعضای هیات دولت به استان گلستان سفر خواهد کرد، این سفر فرصت خوبی خواهد بود تا ظرفیت و توانمندی های نخبگان استان برای پیشرفت کشور به اطلاع بالاترین مقام اجرایی نظام رسانده شود.

بسیاری از نخبگان با درک صحیح از مشکلات جامعه، طرح های راهبردی خوبی برای حل آن ارائه می دهند که در صورت حمایت جدی ضمن بالا رفتن روحیه خودباوری باعث خواهد شد که جوانان و دانشمندان نسبت به ارائه طرح های موثرتر تشویق شوند.

برخی از طرح های نخبگان در مناطق مختلف آنقدر برای مشکلات کشور راهگشا است که در صورت پشتیبانی ضمن عدم وابستگی به خارج، صرفه جویی بی سابقه ارزی به همراه خواهد داشت.

هم اکنون با توجه به وابستگی کشور به واردات نهادهای مختلف دامی سالانه چندین هزار میلیارد تومان به شکل ارزی صرف خرید و ورود ذرت، کنجاله و سویا برای مصرف دام و طیور می شود در حالی که یک نخبه گلستانی با ارائه طرحی در تولیدی رقم جدید باقلا که امکان کشت در بیش از 10 استان از جمله خوزستان، سیستان و بلوچستان، لرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نخبه گلستانی چگونه با حمایت وزیر جهادکشاورزی مانع از خروج میلیاردها دلار می شود

طرح نخبه گلستانی چگونه با حمایت وزیر جهادکشاورزی مانع از خروج میلیاردها دلار می شود