مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 14:222022-02-26سياسي

حل معضلات مردم دغدغه امام محله های جوان است


امام محله سعدی جنوبی قزوین عنوان کرد: کمک به حل مشکلات اقتصاد و مسائل فرهنگی و اجتماعی مردم دغدغه اصلی امام محله های جوان است.

- حجت الاسلام سید رئوف تقوی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تأثیرات مساجد در حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی اذعان کرد: خدمات اجتماعی که مسجد به مردم محله و پیرامون خود عرضه می دارد از زمان رسول خدا (ص) وجود داشته است اما برای مدت ها در این زمینه غفلت شده است.

وی ادامه داد: البته در چند سال اخیر به واسطه مشکلاتی چون سیل لرستان و زلزله در برخی استان ها مساجد به کمک مردم سیل زده و آسیب دیده از زلزله و … شتافته اند که موجب شد این کارکرد مهم مساجد زنده شود و بیش از پیش به چشم بیاید.

امام محله سعدی جنوبی شهر قزوین تاکید کرد: انجام این فعالیت ها اجتماعی بر نگرش مثبت مردم نسبت به مسجد اثر قابل توجه ای دارد.

وی با اشاره به ظرفیت مساجد برای حضور جوانان و نوجوانان اظهار کرد: متأسفانه مدت ها این ضد فرهنگ پذیرفته شده بود که مساجد صرفاً محلی برای نماز خواندن است و دائماً حضور جوانان در مسجد را با رفتارها گوناگون محدود می کردند.

این فعال فرهنگی و مذهبی اضافه کرد: به همین علت ظرفیت پذیرش جوان و نوجوان در مساجد بسیار کم است و بستر برای انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی برای آنها فراهم نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضلات مردم دغدغه امام محله های جوان است

حل معضلات مردم دغدغه امام محله های جوان است