مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 14:222022-02-26اقتصادي

تکمیل پل بلیلوند قبل از برنامه زمان بندی/ تعریض جاده سراب یاس در صورت تامین اعتبار


تعریض جاده سراب یاس و احداث پل بلیلوند سال هاست که به عنوان یکی از مطالبات و خواسته های مهم و جدی اهالی جنوب شهر مطرح است.

- خبرگزاری فارس لرستان- نسرین صفر بیرانوند،  مسوولان در دوره های مختلف در راستای تعریض جاده  سراب یاس مکاتبات و رایزنی هایی با ارتش که زمین مجاور جاده متعلق به آن است، انجام دادند و در نهایت سال 97 ارتش با واگذاری زمین موافقت کرد، قرار بود این پروژه کنار از یکسال انجام شود اما به دلایلی این امر تحقق پیدا  نکرد.

بالاخره سال 97 ارتش با واگذاری زمین موافقت کرد و قرار بود ظرف کمتر از یکسال این پروژه به نتیجه برسد، اما این پروژه هم همانند بسیاری از پروژه های دیگر تحقق پیدا نکرده است.

احداث پل بلیلوند که بر اثر سیل 98 تخریب شد نیز یکی از پروژه های مهمی است که تکمیل آن از مطالبات جدی مردم و گردشگرانی است که  از این محور تردد می کنند.

محور سراب یاس به واسطه فاصله نزیک و راه دسترسی آسان به منطقه های گردشگری تاف و نوژیان همچنین روستاهای جنوب شرقی بخش مرکزی شهر از تردد بالایی برخوردار است، به طوری که روزانه خودروهای سبک و سنگین زیادی از این مسیر عبور می کنند.

عرض کم جاده در طول سال به ویژه فصول گردشگری باعث بروز تصادفات زیادی شرایط شده از طرفی عبور و مرور را دشوار کره است، بنابراین در حال حاضر تعریض جاده به عنوان یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پل بلیلوند قبل از برنامه زمان بندی/ تعریض جاده سراب یاس در صورت تامین اعتبار

تکمیل پل بلیلوند قبل از برنامه زمان بندی/ تعریض جاده سراب یاس در صورت تامین اعتبار