مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 14:272022-02-26اقتصادي

قیمت نان در مقابل زحمت نانوایان واقعی نیست!/ اصلاح قیمت نان 25 درصد حق نانوایان است


اگر قیمت نان را با نان مقایسه کنید متوجه ایثار نانوایان می شوید؛ نرخ 500 تومانی نان واقعی نیست و قیمت نان با احتساب همه زحمت های نانوایی بیش از 900 تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، در پی افزایش قیمت نان در خوزستان خبرنگار خبرگزاری فارس با رییس اتحادیه نانوایان در خصوص تاثیرات این اقدام و تناسب آن با دخل و خرج نانوایان به گفت وگو پرداخت.

امیر دهقان، رییس اتحادیه نانوایان اهواز در پاسخ به این سوال که آیا قیمت نان را نسبت به اقلام دیگر گران می دانید یا خیر؟ اظهار کرد: اگر قیمت نان را با نان مقایسه کنید متوجه ایثار نانوایان می شوید؛ نرخ 500 تومانی نان واقعی نیست و قیمت نان با احتساب همه زحمت های نانوایی بیش از 900 تومان است.

وی افزود: حق کارگر نانوایی را به درستی حساب نمی کنیم و اقدامات بهداشتی نیز به شکلی انجام می شود که به سود نانوا و مشتری نیست تا بتوانیم نان را با قیمت 500 تومان عرضه کنیم.

رییس اتحادیه نانوایان اهواز گفت: شما فکر می کنید فقط نان گران شده است؟ قیمت 100 هزار تومانی برنج به شهروندان فشار وارد نمی کند؟ چرا فقط افزایش 150 تومانی قیمت نان به چشم می آید؟ چرا گرانی سایر اقلام خوراکی را نمی بینید؟ وی با بیان اینکه اصلاح قیمت انجام شده، 25 درصد حق نانوایان است، عنوان کرد: چرا برخی حاضر نیستند نانوا و کارگر نانوایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت نان در مقابل زحمت نانوایان واقعی نیست!/ اصلاح قیمت نان 25 درصد حق نانوایان است

قیمت نان در مقابل زحمت نانوایان واقعی نیست!/ اصلاح قیمت نان 25 درصد حق نانوایان است