مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 14:472022-02-26سياسي

تجهیز 10 سد بزرگ استان اردبیل به ابزارهای دقیق رفتارسنجی


مسئول رفتارسنجی و رفتارنگاری سدهای استان اردبیل گفت: در حال حاضر در 10 سد بزرگ استان از ابزار دقیق برای کنترل رفتار سدها استفاده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا سلیمی ظهر شنبه در بازدید از سدهای تازه کند و احمدبیگلو اظهار کرد: سدهای استان توسط تیم های فنی و علمی شرکت آب منطقه ای اردبیل به طور مستمر پایش و پایداری آنها مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت اقتصادی و اجتماعی سدها، یکی از ارکان مهم در سدها پایش دقیق پایداری سدها است بر همین اساس در سدهای مهم استان ابزارها و دستگاه های سنجش دقیق پیشرفته برای ثبت تغییرات نصب شده است.

مسئول رفتارسنجی و رفتارنگاری سدهای استان اردبیل گفت: اولین و مهمترین هدف تأمین اطلاعات لازم به منظور اطمینان از عملکرد سازه، کنترل و ایمنی سازه ای سد در حین ساخت، آبگیری و بهره برداری مخزن از ارزیابی نتایج ابزار دقیق است.

سلیمی افزود: با توجه به اینکه سدهای جوان استان در مرحله آبگیری اولیه قرار گرفته اند، رفتارنگاری در حین اولین آبگیری اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که این اطلاعات می تواند نشان دهنده رفتارهای نامتعارف یا غیرمنتظره در طول ساخت و یا آبگیری سد باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: شرکت آب منطقه ای اردبیل از معدود استان هایی است که به همت تصمیم گیری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 10 سد بزرگ استان اردبیل به ابزارهای دقیق رفتارسنجی

تجهیز 10 سد بزرگ استان اردبیل به ابزارهای دقیق رفتارسنجی