مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 14:522022-02-26پزشكي

حدود 16 درصد کودکان در فارس واکسن کرونا زده اند


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اهمیت واکسیناسیون کودکان علیه بیماری کووید-19، خاطرنشان کرد که تاکنون حدود 16 درصد از جمعیت 5 تا 12 ساله زیرمجموعه این دانشگاه، - واکسن دریافت کرده اند.

سید وحید حسینی شنبه 7 اسفند در نشست امروز ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: تا کنون نزدیک به 16 درصد از جمعیت پنج تا 12 سال زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز واکسینه شده اند؛ اما برای محافظت بیشتر از کودکان و گسترش سطح ایمن سازی جامعه در برابر این بیماری خطرناک، به مشارکت بیشتر خانواده ها در این بحران نیاز است.

او با این هشدار که آمار جانباختگان کرونا در موج جدید کروناویروس روند کاهشی نداشته است، ادامه داد: بی توجهی و عادی پنداری برخی افراد در جامعه نسبت به شیوه نامه های بهداشتی و ضرورت واکسینه شدن در برابر کرونا، سبب انتشار این بیماری شده و این بحران همچنان تهدیدی برای سلامت جامعه است.

حسینی علت بسیاری از این بی توجهی ها در زمینه رعایت بهداشت را دیدگاه عمومی نسبت به کم خطر بودن و عوارض ساده امیکرون در سطح جامعه دانست و گفت: این در حالی است که آمار بالای بستری و جان باختگان ناشی از کرونا، لزوم توجه بیشتر اعضای جامعه نسبت به خطر کرونا ضروری می سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 16 درصد کودکان در فارس واکسن کرونا زده اند

حدود 16 درصد کودکان در فارس واکسن کرونا زده اند