مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 14:572022-02-26ورزشي

100 ورزشکار و مربی اردبیل در تیم های ملی حضور دارند


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بیش از 100 ورزشکار و مربی از استان اردبیل در رشته های مختلف در اردوهای تیم ملی حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سجاد انوشیروانی ظهر شنبه در نشست با شورای مرکزی انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اظهار کرد: این مربیان و ورزشکاران در رشته های شمشیربازی، دوومیدانی، جودو، هندبال، وزنه برداری، پاراتکواندو، ناشنوایان، نابینایان، کبدی و ووشو در اردوهای تیم ملی حضور دارند.

وی تصریح کرد: بیش از 17 هیئت ورزشی در بین 10 هیئت برتر و بیش از 11 هیئت در بین رتبه 15 کشوری هستند که در این سال ها در نوع خود بی نظیر بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه این استان از لحاظ ردیف بودجه ای در سال های گذشته جز 24 استان بود، گفت: با تلاش های مستمر همکاران در ورزش و جوانان توانستیم آن را در ردیف 10 استان اول کشور قرار دهیم.

انوشیروانی افزود: بزرگترین اتفاقی که در طول این مدت برای ورزش استان رقم خورد، پرداخت بدهی های انباشته شده در حوزه های جاری و هیئت های ورزشی بود که با حمایت نمایندگان مجلس، وزیر ورزش و جوانان و عنایت معاون رییس جمهور وقت 50 میلیارد ریال اعتبار جاری به صورت مستقیم تخصیص داده شد تا از این مشکلات رهایی پیدا کنیم و تمام مشکلات مالی اداره کل و هیئت های ورزشی مرتفع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 ورزشکار و مربی اردبیل در تیم های ملی حضور دارند

100 ورزشکار و مربی اردبیل در تیم های ملی حضور دارند