مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 15:122022-02-26اقتصادي

توان بانوان روستای «بیان»/ از ثبت تنها شرکت تعاونی زنان در همدان تا تولیدات پررونق


همدان؛ وحید سیفی؛ گروهی از زنان روستای بیان از توابع بخش مرکزی نهاوند عزم خود را جزم کرده اند و ابتدا با تولید محصولات خانگی و بعد تشکیل شرکت تعاونی ولایت، فعالیت اقتصادی خود را رونق داده اند، این بانوان پویا و پرتلاش با تولید انواع محصولات خانگی و صنایع دستی و ارائه آن در نمایشگاه از سود خوبی برای کمک به اقتصاد خانواده بهره مند شده اند.

اینک با گذشت حدود دو سال از تشکیل این مجموعه به نام شرکت زنان ولایت که تنها شرکت تعاونی مربوط به بانوان در استان همدان است؛ دنبال توسعه تولیدات و بازار فروش محصولات خود هستند و حتی چشم اندازشان تمرکز بر روی صادرات هم دارد.

 معصومه نظام الاسلامی یکی از کارآفرینان این روستا در رابطه با روند شکل گیری این شرکت تعاونی می گوید این شرکت در جریان فعالیت جدید خود سال 1397 شروع به کار کرد سابقه فعالیت آن هم بدین گونه بود که حدود 15 یا 16 سال پیش تاسیس و فعالیت خود را نه چندان گسترده  آغاز کرد و پس از مدتی یعنی حدود 11 سال پیش راکد و غیر فعال شده بود.

برای فعالیت دوباره، ابتدا شروع کردیم به عضوگیری، اعضای شرکت را افزایش می دادیم و لازمه این کار پرداخت مبلغی به عنوان سهام از سوی آنان بود که به همین منظور تصور ما بر این بود اگه مبلغ خیلی بالا باشد همه نمی توانند عضو شوند به همین منظور سال اول سهام را 50 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان بانوان روستای «بیان»/ از ثبت تنها شرکت تعاونی زنان در همدان تا تولیدات پررونق

توان بانوان روستای «بیان»/ از ثبت تنها شرکت تعاونی زنان در همدان تا تولیدات پررونق