مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 15:172022-02-26پزشكي

اسپری ضدباکتری آسیب های پوستی را درمان می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسپری ضدباکتری زخم نیواشا به عنوان ضد عفونی و ترمیم کننده زخم های با ضخامت نسبی تا کامل همانند زخم های ناشی از حوادث، - درمان آسیب های پوستی و ترمیم آثار به جای مانده از جوش، ضربه، جراحی، تغیر رنگ موضعی پوست ناشی از سوختگی و .

با استفاده از اسپری ضد باکتری زخم نانوسیلوری ممکن شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسپری ضدباکتری زخم نیواشا به عنوان ضد عفونی و ترمیم کننده زخم های با ضخامت نسبی تا کامل همانند زخم های ناشی از حوادث، زخم بستر، زخم های دیابتی، انواع سوختگی های حاد (درجه 1 تا 3)، آکنه، عرق سوختگی، قارچ های پوستیو زیر پوستی و زخم های عفونی مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولی که توسط شرکت دانش بنیان نانو الوند آراد و با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تولید شده است.

نانوسیلور به عنوان محصول فرآوری شده تکنولوژی نانو نقره، دارای خواص آنتی میکروبیالی است و از تکثیر و رشد میکرو ارگانیزم ها جلوگیری می کند.

این محصول نیز برپابه همین فناوری و برای ضد عفونی و ترمیم زخم های سطحی و عمقی استفاده می شود و هیچگونه مشابه داخلی و یا خارجی ندارد.

یکی از مزایای این اسپری افزایش جریان خون موضع زخم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپری ضدباکتری آسیب های پوستی را درمان می کند

اسپری ضدباکتری آسیب های پوستی را درمان می کند