مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 15:422022-02-26پزشكي

کاهش قابل توجه بیماران سرپایی کرونایی در کرمان/69 درصد فوتی ها واکسن نزده اند


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه تعداد بیماران سرپایی در سطح استان به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است، گفت: آمار بستری ها ثابت و یا اندکی رو به پایین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حمیدرضا رشیدی نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان امروز در جلسه ستاد کرونای استان کرمان با اشاره به اینکه آمار واکسیناسیون کودکان در استان پایین است، اظهار داشت: به نظر می رسد در سطح کشور و استان روند نزولی بیماری اُمیکرون شروع شده و امیدواریم این اپیدمی با همان سرعتی که بالا رفت با همان سرعت هم کاهش قابل توجهی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بیماران سرپایی در سطح استان به طور قابل توجهی کاهش پیدا کرده است، افزود: آمار بستری ها ثابت و یا اندکی رو به پایین است و در حال حاضر 826 بیمار در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و از این تعداد 55 درصد تست مثبت و مابقی مشکوک است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه تاکنون در سطح استان کرمان 5 میلیون دز واکسن زده شده است، تاکید کرد: 750 هزار نفر دز سوم واکسن را در سطح استان دریافت کرده اند و در مجموع واکسیناسیون به لحاظ درصدی در سطح برخی از مناطق استان پایین است که بقیه استان را تحت شعاع قرار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قابل توجه بیماران سرپایی کرونایی در کرمان/69 درصد فوتی ها واکسن نزده اند

کاهش قابل توجه بیماران سرپایی کرونایی در کرمان/69 درصد فوتی ها واکسن نزده اند