مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 15:572022-02-26اقتصادي

رهنما: پژوهشگاه هواشناسی تا سال 1404 مرجع معتبر بین المللی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی رهنما افزود: توسعه و گسترش زیربنایی و سخت افزاری، بسترسازی مناسب برای ارتقا و گسترش کمی و کیفی فعالیت های پژوهشی مرتبط و نیز توسعه فناوری های نوین به صورت عملیاتی در زمینه .

- رییس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جوی کشور، تبدیل شدن به مرجع معتبر پژوهشی در توسعه فناوری و خدمات تخصصی هواشناسی و علوم جوی در سطح ملی و بین المللی تا سال 1404 را از جمله اهداف این پژوهشگاه اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهدی رهنما افزود: توسعه و گسترش زیربنایی و سخت افزاری، بسترسازی مناسب برای ارتقا و گسترش کمی و کیفی فعالیت های پژوهشی مرتبط و نیز توسعه فناوری های نوین به صورت عملیاتی در زمینه مخاطرات آب هوایی به ویژه سیل، خشکسالی، گرد و خاک، طوفان، آلودگی هوا از جمله اهداف کلان پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور بر اساس برنامه راهبردی و چشم انداز 1404 است.

رهنما درباره مهم ترین فعالیت های این پژوهشگاه گفت: برای اولین بار در کشور با اتکا به متخصصان جوان داخلی، طراحی و توسعه اطلس باد کشور با استفاده از فناوری های نوین و مدل های عددی هواشناسی به سرانجام رسید که هم اکنون در مجموعه وزارت نیرو به صورت عملیاتی در حال استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهنما: پژوهشگاه هواشناسی تا سال 1404 مرجع معتبر بین المللی می شود

رهنما: پژوهشگاه هواشناسی تا سال 1404 مرجع معتبر بین المللی می شود