مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 15:572022-02-26سياسي

توضیح قوه قضاییه درباره کلاهبرداری با پیامک های جعلی


شهروندان باید بدانند تنها سرشماره پیامک های قوه قضاییه Adliran و برای پلیس فتا police Fata است همچنین تنها سامانه ای که در پیامک های قوه قضاییه معرفی می شود که به آن رجوع کنند سامانه ثنا است.

- مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه درباره مشخصات پیامک های جعلی گفت: پیامک جعلی دو مشخصه مهم دارد ابتدا اینکه این پیامک ها با سر شماره معمولی ارسال می شود و دیگر مشخصه لینک موجود در پیامک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم معاونت اجتماعی در برنامه سیمای خانواده شبکه یک سیما درباره پیامک های جعلی به قصد کلاهبرداری توضیحاتی ارائه داد.

حسین پورمند گفت: وقتی درمورد بزه یا کلاهبرداری صحبت می شود باید به این موضوع توجه کرد که جرم یک پدیده اجتماعی است و هرکجا که جامعه ای باشد جرم هم وجود دارد.

همان طور که به هنگام شیوع یک بیماری مانند کرونا از متولیان بهداشت و درمان انتظار می رود جامعه را نسبت به آن بیماری واکسینه و مقاوم سازی کنند در مورد جرم هم همینطور است.

پورمند ادامه داد: جرم زاییده اجتماع است و برای ایمن کردن جامعه باید قانون گذار، رسانه و دستگاه های ذیربط وظایف خود را انجام دهند تا جامعه نسبت به جرم ایمن شود و آرامش در حد استاندارد به وجود آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح قوه قضاییه درباره کلاهبرداری با پیامک های جعلی

توضیح قوه قضاییه درباره کلاهبرداری با پیامک های جعلی