مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 15:572022-02-26سياسي

507 نفر زندانی در «طرح نذر هشتم» خراسان رضوی آزاد شدند


رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان گفت: تاکنون در «طرح نذر هشتم» 507 زندانی نیازمند در خراسان رضوی آزاد شدند.

- به گزارش، حجت الاسلام مجتبی مهدوی ارفع پیش از ظهر شنبه در نشست خبری با موضوع طرح مصلحین و اقدامات صورت گرفته این مرکز، اظهار کرد: مهم ترین طرحی که با محوریت مساجد ایجاد شده طرح نذر هشتم است که استقبال بسیاری هم از آن صورت گرفته تا جایی که این طرح ملی سازی شده است.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان های خراسان با بیان این که در این طرح که هشتم هر ماه انجام می شود با حمایت مالی مسجدی ها 8 زندانی نیازمند آزاد می شوند، افزود: تاکنون 507 زندانی نیازمند در خراسان رضوی در قالب این طرح آزاد شدند.

به آغوش خانواده بازگشتند.

وی ادامه داد: مسجد، مرکز ثقل فعالیت های اجتماعی، مذهبی، فرهنگی و سیاسی است که روح تعهد و مسئولیت را در جامعه افزایش می دهد.

وی، مساجد را مهم ترین پایگاه فرهنگی و تربیت دینی برشمرد که جایگاه ویژه ای در بهبود و تعمیق فرهنگ و تربیت دینی در جامعه اسلامی دارند و خاطرنشان کرد: توجه بیشتر به فرهنگ سازی، گفتمان سازی و انعکاس اخبار مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد در شرایط امروز جامعه ضروری است.

مهدوی ارفع بیان کرد: قصد داریم با کارکرد کلان با موضوع تربیتی با محوریت مساجد در عرصه های مختلف فرهنگی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

507 نفر زندانی در «طرح نذر هشتم» خراسان رضوی آزاد شدند

507 نفر زندانی در «طرح نذر هشتم» خراسان رضوی آزاد شدند