مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 16:072022-02-26سياسي

تفاوت در نبردهای امروزی در حوزه تسلیحات، امکانات و اراده ها است


فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در دیدار با هیئت عالی رتبه نظامی کشور پاکستان گفت: روابط ایران با کشور پاکستان از دیرباز حسنه، دوستانه، - فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در دیدار با هیئت عالی رتبه نظامی کشور پاکستان گفت: روابط ایران با کشور پاکستان از دیرباز حسنه، دوستانه، دارای پیشینه تاریخی و رو به رشد بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ حسین ولیوند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در دیدار با هیئت عالی رتبه نظامی کشور پاکستان گفت: با افتخار عنوان می‍ کنیم که میان ارتش دو کشور تبادل دانشجو داشته و خواهیم داشت و مبنای توسعه روابط نظامی، تبادل دانشجو بوده است و البته ما به دنبال تبادل استاد نیز هستیم.

امیر سرتیپ ولیوند افزود: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش از قدیمی ترین دانشگاه های ایران است که حدود 60 الی 70 درصد از اساتید آن در خارج از کشور دوره دیده اند.

وی با اشاره به روند و کیفیت برگزاری دروس عمومی و تخصصی این دانشگاه گفت: تاکنون سعی کردیم تا از تجارب دانشجویان و اساتید در امور آموزشی خود استفاده کنیم و تمامی اتفاقات منطقه و جهان را رصد و مورد تجزیه وتحلیل قرار دهیم و تجارب خود را به دانشجویان عرضه و از تجارب دیگران نیز بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاوت در نبردهای امروزی در حوزه تسلیحات، امکانات و اراده ها است

تفاوت در نبردهای امروزی در حوزه تسلیحات، امکانات و اراده ها است