مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 16:122022-02-26اقتصادي

عملکرد شهرداران کهگیلویه و بویراحمد در آستانه نوروز رضایت بخش نیست


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از عملکرد شهرداران راضی نیستیم پول دادیم اما کاری صورت نگرفته است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از عملکرد شهرداران راضی نیستیم پول دادیم اما کاری صورت نگرفته است.

کیامرث حاجی زاده در نشست کارگروه خدمات سفر با بیان اینکه گردشگری به تنهایی می تواند منجر به توسعه استان شود، افزود: پیست اسکی کاکان، چشمه میشی و کوه گل طرح های گردشگری بودند که برای ساماندهی آنها اعتبار اختصاص دادیم اما دستگاه های متولی پای کار نیامدند.

وی با اشاره به قدمت 700 ساله بلادشاپور و استفاده از این ظرفیت برای جذب گردشگر اظهارکرد: بلادشاپور نماد فرهنگ این استان است، گردشگری برای نوروز 1401 آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی برای بازدید از این منطقه تاریخی باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تذکر جدی به شهرداران خاطرنشان کرد: من و آقای استاندار از عملکرد شهرداران در مبلمان و مدیریت شهری رضایت نداریم و شهرداران در قبال اعتبارات آلایندگی و ارزش افزوده ای که به آنها داده ایم باید پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد شهرداران کهگیلویه و بویراحمد در آستانه نوروز رضایت بخش نیست

عملکرد شهرداران کهگیلویه و بویراحمد در آستانه نوروز رضایت بخش نیست