مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 16:172022-02-26سياسي

خواستار تشکیل ستاد ملی جمعیت هستیم


معاون بهداشت در اولین جلسه قرارگاه عملیاتی حمایت از سلامت خانواده و جوانی جمعیت اعلام کرد: همانگونه که ستاد ملی کرونا تشکیل شد، برای جمعیت هم نیازمند تشکیل ستاد ملی و حضور مدیران کشور در سطح عالی در این ستاد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر کمال حیدری گفت: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت 24 مهرماه در مجلس تصویب شد.

برای اجرای هرچه موثرتر این قانون نیازمند اقدامات فوری، جهادی و عملیاتی هستیم و در این راستا باید هرچه زودتر ستاد ملی جمعیت تشکیل شود.

وی افزود: مقام معظم رهبری دغدغه های خود را درباره جمعیت به مناسبت های مختلف در قالب فرمایشات گوناگون اعلام کرده اند و این قرارگاه با راهبردهای خود می تواند به صورت هدفمند در جهت تحقق آنها گام بردارد.

معاون بهداشت بیان کرد: بسیاری از مواد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوبه مجلس به حوزه های مختلف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارتباط دارد و دبیرخانه قرارگاه عملیاتی حمایت از سلامت خانواده و جوانی جمعیت نیز در معاونت بهداشت وزارتخانه تشکیل شده است.

حیدری با اشاره به اینکه با از دست دادن فرصت برای افزایش جمعیت، فرصت توسعه کشور از دست می رود، ادامه داد: با تشکیل کمیته های حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سطوح مختلف وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور در جهت حدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواستار تشکیل ستاد ملی جمعیت هستیم

خواستار تشکیل ستاد ملی جمعیت هستیم