مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 16:222022-02-26پزشكي

راه پیشگیری از ابتلا به امیکرون/ وجود 14 کودک کرونایی بستری در شاهرود


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از تزریق دز سوم واکسن کووید19 و استفاده از ماسک دو لایه به عنوان مهمترین راهکار فعلی پیشگیری از ابتلا به کرونا و خصوصا سویه امیکرون نام برد.

- ایسنا/سمنان رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از تزریق دز سوم واکسن کووید19 و استفاده از ماسک دو لایه به عنوان مهمترین راهکار فعلی پیشگیری از ابتلا به کرونا و خصوصا سویه امیکرون نام برد.

دکتر حسین شیبانی در گفت وئگو با خبرنگاران از افزایش شمار کودکان امیکرونی بستری در بیمارستان ها هشدار داد و اظهار کرد: شمار موارد بستری و ابتلا کودکان رو به افزایش است.

وی از بستری بودن 14 کودک مبتلا به امیکرون در بیمارستان شاهرود خبر داد و تصریح کرد: سه نفر از این کودکان در بخش آی سی یو یا بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اهمیت تکمیل واکسیناسیون ادامه داد: یکی از جدی ترین راه های پیشگیری از ابتلا به امیکرون و یا کاهش شدت بیماری تزریق دز سوم واکسن است.

وی ضمن تاکید بر لزوم تکمیل واکسیناسیون گفت: اگرچه شمار تزریق واکسن دز سوم روند رو به رشدی دارد اما این رشد به شدت کند است و لذا از عموم هم وطنان و خصوصا مردم دو شهرستان تحت پوشش دانشگاه انتظار می رود نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه پیشگیری از ابتلا به امیکرون/ وجود 14 کودک کرونایی بستری در شاهرود

راه پیشگیری از ابتلا به امیکرون/ وجود 14 کودک کرونایی بستری در شاهرود