مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 16:372022-02-26سياسي

انجام اولین عمل جراحی باز قلب کودکان در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج


رییس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج از انجام اولین عمل جراحی باز قلب کودکان در این مرکز درمانی خبرداد.

- انجام اولین عمل جراحی باز قلب کودکان در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج از انجام اولین عمل جراحی باز قلب کودکان در این مرکز درمانی خبرداد.

دکتر محمد طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با توجه به ضرورت و نیاز مبرم استان به بخش جراحی قلب و راه اندازی بخش جراحی قلب در این مرکز درمانی گفت: اولین عمل جراحی قلب کودکان در بخش جراحی قلب، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی انجام گرفت.

وی اظهارکرد: این نوع عمل تنها در مراکز پیشرفته جراحی قلب و عروق دنیا که دارای امکانات و تجهیزات پیشرفته تشخیصی و درمانی می باشند انجام می شود.

رییس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج خاطرنشان کرد: بخش جراحی قلب این مرکز درمانی با داشتن امکانات و تجهیزات پیشرفته جراحی قلب، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی و کادر درمانی مجرب و پزشکان فوق تخصص جراحی قلب و آنژیوگرافی آماده ارائه خدمات درمانی لازم به هموطنان می باشد.

طهماسبی تصریح کرد: این عمل جراحی توسط آقای دکتر شیروان سلامی نیا فوق تخصص جراحی قلب این مرکز درمانی انجام شد که این عمل با موفقیت صورت پدیرفت و در حال حاضر حال عمومی بیمار بعداز عمل جراحی رضایت بخش می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام اولین عمل جراحی باز قلب کودکان در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج

انجام اولین عمل جراحی باز قلب کودکان در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج