مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 16:572022-02-26سياسي

اهل سنت آستارا 12 شهید را به انقلاب تقدیم کرد


سرپرست فرمانداری بندر مرزی آستارا، گفت: اهل سنت شهرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس، 12 شهید گلگون کفن را به انقلاب تقدیم کردند.

- عنایت رضایی پور، در جریان نشست با روحانیون اهل سنت این شهرستان که در سالن اجلاس فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: هر روز به اتحاد شیعه و سنی در شهرستان مرزی بندر آستارا افزوده می شود.

وی با اشاره به اینکه در ایران اسلامی، اهل تسنن و تشیع در کنار همدیگر در دوران هشت سال دفاع مقدس، مجاهدت کردند، ادامه داد: اهل سنت شهرستان در آن دوران، 12 شهید گلگون کفن را به انقلاب تقدیم کردند.

وی با تأکید بر اینکه وحدت آفرینی از اولویت های تبیینی و تبلیغی عالمان دینی است، افزود: تحقق این هدف، امنیت و پیشرفت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه را در پی دارد.

رضایی پور، در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه باید از ظرفیت علمای اهل تسنن در آیین های ملی و مذهبی شهرستان بهره مند شویم، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان ایران و اسلام، همواره با دسیسه ها، توطئه ها و تفرقه افکنی ها، قصد خدشه دار کردن اتحاد، انسجام و هم بستگی بین اهل تشیع و تسنن را داشتند، ولی به کوری چشم دشمنان در ایران عزیز این اتحاد همچنان پابرجاست.

وی در ادامه با اشاره به برخی مطالبات شهرستان، از جمله آبرسانی و گازرسانی به مناطق روستایی و مرزی، تکمیل طرح ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهل سنت آستارا 12 شهید را به انقلاب تقدیم کرد

اهل سنت آستارا 12 شهید را به انقلاب تقدیم کرد