مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 17:172022-02-26اقتصادي

رویداد تامین نیازهای فناورانه حوزه مدیریت پسماند از سوی دانش بنیان ها


نیازهای فناورانه مدیریت پسماندهای کشاورزی، صنعتی و شهری در قالب رویداد ارتقای تاب آوری ملی و رقابت پذیری بین المللی با اتکای به توانمندی شرکت های دانش بنیان ارائه خواهد شد.

- نیازهای فناورانه مدیریت پسماندهای کشاورزی، صنعتی و شهری در قالب رویداد ارتقای تاب آوری ملی و رقابت پذیری بین المللی با اتکای به توانمندی شرکت های دانش بنیان ارائه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در قالب رویداد ارتقای تاب آوری ملی و رقابت پذیری بین المللی با اتکای به توانمندی شرکت های دانش بنیان و خلاق در حوزه مدیریت پسماند، نیازهای فناورانه مدیریت پسماندهای شهری حوزه پسماندهای صنعتی و حوزه پسماندهای کشاورزی ارائه خواهد شد.

این رویداد با حمایت کارگروه تخصصی آب، خشکسالی، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه سومین نمایشگاه مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین آلات و تجهیزات وابسته که از 7 اسفندماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرده و تا 10 اسفندماه سال جاری ادامه دارد، برگزار می شود.

هدف اصلی از برگزاری این رویداد، ایجاد پل ارتباطی سازمان ها با شرکت های دانش بنیان و خلاق توانمند داخلی است تا با تکیه بر توان این شرکت ها، راهکارهای فناورانه ای برای این نیازها، احصاء شده و به قرارداد منتهی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد تامین نیازهای فناورانه حوزه مدیریت پسماند از سوی دانش بنیان ها

رویداد تامین نیازهای فناورانه حوزه مدیریت پسماند از سوی دانش بنیان ها