مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 17:272022-02-26اقتصادي

مدیریت مصرف و افزایش بهره وری رویکرد استان سمنان در قبال کم آبی


معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه ضرورت مدیریت مصرف و افزایش بهره وری دو رویکرد استان در حوزه مقابله با کم آبی است، گفت: توجیه کردن مردم درباره کمبودهای آبی مهم است.

- ، محمد حمیدی ظهر شنبه در شورای حفاظت از منابع آب و سازگاری با کم آبی استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه ضرورت مدیریت مصرف و افزایش بهره وری، رویکردهای مهم ما در حوزه مقابله با تنش و کم آبی است، تاکید داشت: بحث نهادینه سازی مدیریت بهینه مصرف آب در استان، نیازمند مشارکت اجتماعی است.

وی با بیان اینکه این مشارکت از طریق آگاه سازی آحاد مردم به خصوص کشاورزان میسر خواهد شد، افزود: توجیه کردن مردم درباره کمبودهای آبی و امری ضروری به شمار می آید.

آگاه سازی مردم درباره آب معاون استاندار سمنان همچنین گفت: جهاد کشاورزی به واسطه تعامل مستقیم با کشاورزان، می تواند نقش بسیار مؤثری در آگاه سازی مردم و کشاورزان داشته باشد.

حمیدی با بیان اینکه باید اقدامات به گونه ای باشد تا کشاورزان از آب موجود بهترین بازدهی و کشاورزی پر سود را داشته باشند، بیان کرد: افزایش بی رویه آب و برداشت از منابع آب زیرزمینی، به صورت مستقیم خود کشاورزان و مردم را متضرر خواهد ساخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مصرف و افزایش بهره وری رویکرد استان سمنان در قبال کم آبی

مدیریت مصرف و افزایش بهره وری رویکرد استان سمنان در قبال کم آبی