مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 17:522022-02-26بين الملل

توضیح وزیر خارجه لبنان درباره موضع کشورش درخصوص عملیات روسیه در اوکراین


وزیر خارجه لبنان اعلام کرد، موضع این کشور در خصوص عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین علیه روسیه فدرال یا هیچ کشور دوست دیگری نیست.

- وزیر خارجه لبنان اعلام کرد، موضع این کشور در خصوص عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین علیه روسیه فدرال یا هیچ کشور دوست دیگری نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، عبدالله بوحبیب، وزیر خارجه لبنان خاطرنشان کرد، موضع لبنان ثابت و نشأت گرفته از تمایل این کشور به پایبندی به اصول قانونی و قوانین بین المللی است که ضمانت اصلی حفاظت از صلح و نظم بین المللی و تمامیت ارضی کشورهای کوچک را تشکیل می دهد به ویژه اینکه لبنان از اشغال اسراییل و نقض های بی وقفه آن تا به امروز رنج می برد.

بوحبیب ضمن تاکید بر امتناع لبنان از مشارکت در پذیرش قطعنامه ارائه شده به شورای امنیت، تصریح کرد، در صورت ارجاع قطعنامه به مجمع عمومی سازمان برای رای گیری لبنان با مشورت گروه عربی در این زمینه موضع لبنان را در خصوص رای گیری بررسی خواهد کرد.

وزیر خارجه لبنان تاکید کرد که موضع کشورش علیه روسیه فدرال یا هیچ کشور دوست دیگری نیست، بلکه موضعی اصولی و قاطعی است که لبنان در هر بحران مشابهی اتخاذ کرده و خواهد کرد.

وزارت خارجه لبنان پنج شنبه در بیانیه ای اعلام کرده بود که این کشور حمله به اوکراین را محکوم کرده و از روسیه می خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح وزیر خارجه لبنان درباره موضع کشورش درخصوص عملیات روسیه در اوکراین

توضیح وزیر خارجه لبنان درباره موضع کشورش درخصوص عملیات روسیه در اوکراین