مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 18:422022-02-26اقتصادي

شرکت های پیشرو به صنعت سبز توجه جدی دارند/رسیدن به تراز جهانی در افق هدف


فولادمبارکه در طرح های توسعه ای به وسعت ایران با نگاه به آمایش سرزمینی به تولید صنعت سبز و رعایت مسائل زیست محیطی توجه جدی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری مهر ، شرکت فولاد مبارکه در نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی، موفق شد برای چهارمین بار تندیس زرین جایزه ملی تعالی سازمانی را از آن خود کند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در حاشیه نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی اظهار کرد: مسیر تعالی یک مسیر بی انتها است و شرکت های پیشرو در این عرصه باید رشد و تعالی خود را به صورت مستمر ادامه دهند.

محمدیاسر طیب نیا افزود: فولاد مبارکه و شرکت های زیرمجموعه ما در همایش ملی جایزه ملی تعالی سازمانی حضوری چشم گیر داشتند و پس از ارزیابی های صورت‎گرفته در دریافت بسیاری از جوایز این همایش نیز سهیم بودند.

مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: شرکت فولاد مبارکه در این مسیر رشد و تعالی را برای خود ترسیم کرده تا با تولید پایدار بتواند در مقیاس جهانی به نقش محوری خود در صنعت فولاد کشور ادامه دهد.

دست یابی به تعالی سازمانی همیشه پیشرو بوده است وی ادامه داد: رسیدن به جایگاه تراز جهانی یکی از اهداف مهم شرکت فولاد مبارکه است و برای دست یابی به این هدف ما باید فعالیت های خود را بیش از پیش توسعه دهیم و در این راستا با افزایش بهره وری به دنبال سرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های پیشرو به صنعت سبز توجه جدی دارند/رسیدن به تراز جهانی در افق هدف

شرکت های پیشرو به صنعت سبز توجه جدی دارند/رسیدن به تراز جهانی در افق هدف