مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 18:522022-02-26اقتصادي

افزایش 8 درصدی تولید مرغ در کردستان


سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کردستان از جوجه ریزی 43 میلیون قطعه ای در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: این میزان جوجه ریزی افزایش 8 درصدی تولید مرغ را نشان می دهد.

- ، پیمان اسکندری روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در سنندج اظهار کرد: از اول اسفند تا اردیبهشت ماه و عید فطر مجموعه جهاد کشاورزی و زیر مجموعه های این سازمان طرح ویژه نظارت بر بازار را پیگیری می کنند.

وی افزود: در قالب این طرح دو هزار و 500 تن مرغ منجمد، سه هزار و 900 تن برنج و دو هزار و 82 تن شکر در استان ذخیره سازی شده و هیچ محدودیتی برای توزیع نداریم.

اسکندری از توزیع 332 هزار تن نهاده های دامی در استان خبر داد و گفت: در سال جاری 43 میلیون و 175 هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده که نسبت به سال گذشته افزایش هشت درصدی را نشان می دهد.

وی اعلام کرد: تولید گوشت مرغ علاوه بر تأمین نیاز استان به بازار استان های همجوار نیز ارسال می شود و هم اکنون 50 درصد تولید مازاد به استان های همجوار می رود.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی کردستان در ادامه سخنان خود تصریح کرد که هیچ کمبودی در تأمین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد و هم اکنون مصرف کنندگان کردستانی می توانند هر کیلوگرم وزن برنج هندی را با قیمت 24 هزار تومان و برنج تایلندی را با قیمت 12 هزار و 500 تومان، شکر را باقیمت 14 هزار و 1


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 8 درصدی تولید مرغ در کردستان

افزایش 8 درصدی تولید مرغ در کردستان