مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 20:022022-02-26اقتصادي

همه کالاها به اندازه کافی در سطح کشور ذخیره سازی شده است


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به افزایش نظارت ها بر بازار، گفت: همه کالاها به اندازه کافی در سطح کشور ذخیره سازی شده است.

- ، عباس تابش عصر شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های گسترده ای به منظور برخورد با متخلفان حوزه اقتصادی در سطح کشور انجام شده و این موضوع با جدیت دنبال می شود.

رییس سازمان حمایت تولیدکننده و مصرف کننده از افزایش نظارت بر بازار خبر داد و افزود: سیستم نظارتی هوشمند در کنترل قیمت کالا و خدمات می تواند مانع از بروز تخلفات در این زمینه می شود.

وی استفاده از نیروهای بسیج در کنار نیروهای وزارت صمت و جهاد کشاورزی در عرصه بازرسی و نظارت را مهم دانست و خاطرنشان کرد: جرایم متخلفان اقتصادی در عرصه تولید، توزیع، درج قیمت و احتکار افزایش یافته و این پرونده ها باید سریع تر رسیدگی شوند.

تابش با اشاره به ذخیره سازی کالا و محصولات مورد نیاز مردم به اندازه کافی اضافه کرد: هماهنگی لازم برای جبران کمبود کالاهای مورد نیاز بازار استان بوشهر از جمله شکر و روغن انجام شده است.

معاون وزیر صمت با اشاره به منتفی شدن اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده برای اقلام خوراکی اساسی وارداتی تا سال 1402 افزود: تمهیدات لازم برای تأمین کالاهای اساسی، میوه و تره بار برای ایام عید و ماه مبارک رمضان اندیشیده شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه کالاها به اندازه کافی در سطح کشور ذخیره سازی شده است

همه کالاها به اندازه کافی در سطح کشور ذخیره سازی شده است