مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 20:122022-02-26سياسي

تمامی ظرفیت ها برای موضوع فرزندآوری در ایلام استفاده شود


باید از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برای موضوع فرزندآوری استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن بهرام نیا عصر روز شنبه در نشست شورای راهبردی استان با عنوان این مطلب که مهم ترین الزام اجرای آمایش سرزمینی بهره گیری و استفاده از شاخص جمعیتی کشور نظیر آمار موالید، مرگ و میر، ازدواج و طلاق است، اظهار داشت: سه ضلع مهم و تعیین کننده در تشکیل یک حکومت قدرتمند، جمعیت، وسعت و امنیت است و چنانچه هر کشور در هر کدام از این مولفه ها از استاندارد تعیین شده برخوردار نباشد با مشکلاتی مواجه خواهند شد.

وی در ادامه گفت: برخی کشورهای اروپایی که مشکل کمبود جمعیت دارند با اعطای امتیازات زیاد به افراد سایر کشورها برای اقامت در آن کشور، سعی در افزایش جمعیت خود دارند.

استاندار ایلام افزود: آمار جمعیتی در قدرت کشورها به ویژه یک کشور اسلامی بسیار تعیین کننده و حیاتی است و باید تمامی دستگاه های اجرایی در راستای تحقق این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

دکتر بهرام نیا با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به موضوع فرزند آوری، گفت: همه برای تحقق فرمایشات معظم له باید از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استفاده کنیم.

وی بیان داشت: با وجود مشکلات اقتصادی که تا حدودی مانع از کاهش میزان ازدواج و فرزندآوری در کشور شده، اما متغیرهای دیگری نیز وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی ظرفیت ها برای موضوع فرزندآوری در ایلام استفاده شود

تمامی ظرفیت ها برای موضوع فرزندآوری در ایلام استفاده شود