مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 20:422022-02-26سياسي

وزارت صمت مکلف به واگذاری معادن از طریق مزایده عمومی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت سوم امروز (شنبه، 7 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان رسیدگی به بخش درآمدی لایحه بودجه 1401، - مجلس در مصوبه ای وزارت صنعت، معدن و تجارت را مکلف کرد تا نسبت به واگذاری مجوز ها و معادن از طریق مزایده عمومی و با احراز صلاحیت فنی و مالی متقاضیان اقدام نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت سوم امروز (شنبه، 7 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان رسیدگی به بخش درآمدی لایحه بودجه 1401، بند ز تبصره 7 بودجه را تصویب کردند.

براساس این مصوبه، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مجاز به مولدسازی اموال و دارایی های غیرمنقول و همچنین تغییر کاربری و فروش اموال غیرمنقول مازاد خود و دستگاه های تابعه تا سقف یکصد هزار میلیارد (100.

000.

000.

000.

000) ریال است.

مطابق با بند ط تبصره 7، وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف است نسبت به واگذاری مجوز ها و معادن از طریق مزایده عمومی و با احراز صلاحیت فنی و مالی متقاضیان اقدام کند.

همچنین هرگونه نقل و انتقال دارایی به/ از شرکت های سهامی عام طرح (پروژه)، صندوق های سرمایه گذاری غیرمستقیم و یا صندوق های سرمایه گذاری اعم از طرح (پروژه)، زمین و ساختمان، املاک و مستغلات از پرداخت مشمول مالیات نقل و انتقال با نرخ صفر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت مکلف به واگذاری معادن از طریق مزایده عمومی شد

وزارت صمت مکلف به واگذاری معادن از طریق مزایده عمومی شد